Uszczelka oring pomiędzy smokiem ,a pompą oleju Opel Insignia A 2.0 CDTI

Opel Insignia A 2.0 CDTI

Opel Insignia lata produkcji 2008 – 2015

  • Miejsce: Mokotów, Warszawa
  • Przy pierwszym porannym odpalenie komunikat o niskim ciśnieniu Olej tylko przy pierwszym uruchomieniu. Kierowcy szukają rozwiązania problemu na oślep wymieniają czujnik oleju oraz wgrywają nowe oprogramowanie. Niestety problem nie znika. Winowajcą jest uszczelka – oring pomiędzy smokiem a pompą oleju. Po kilku latach eksploatacji traci ona swoją elastyczność i niedostatecznie uszczelnia smok olejowy. Po wykonaniu pracy silnik najlepiej jest zalać świeżym olejem.
  • Usterka występuje w następujących modelach Opla
  • Astra J IV, Insignia, Zafira C 2.0 CDTi.
  • Auto: Opel Insignia A 2.0 CDTI

Uszczelka oring pomiędzy smokiem a pompa oleju Opel Insignia A 2.0 CDTI Mokotów Warszawa

Uszczelka oring pomiędzy smokiem a pompa oleju Opel Insignia A 2.0 CDTI Mokotów Warszawa

Uszczelka oring pomiędzy smokiem a pompa oleju Opel Insignia A 2.0 CDTI Mokotów Warszawa

Uszczelka, oring - Opel Insignia A 2.0 CDTI Warszawa Mokotów